چگونه سازه های استیل را نوسازی کنیم؟

چگونه سازه های استیل را نوسازی کنیم؟

بازسازی سازه های استیل

وسایل ساخته شده با استیل از جمله وسایلی هستند که در صورت مراقبت درست،خیلی دیر نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا می کنند.بازسازی سازه استیل به دو صورت تعمیر و یا تعویض آن انجام می شود.اما اگر وسایل استیل ما فقط مقداری جلای خود را از دست داده باشد می توان با چند روش خانگی درخشش را به آن ها بازگرداند.

قبل از اینکه به روش های خانگی بازسازی استیل بپردازیم.باهم در مورد بازسازی و تعمیر آسانسورهای استیل بیشتر صحبت کنیم.

می توان از حیث استیل بودن آسانسورها را به دو دسته تقسیم کرد:

 

بازسازی آسانسور تمام استیل

در بازسازی آسانسور استیل یا نیمه استیل تمام قسمت ها حتی نوارهایی که از جنس استیل هستند.تعمیر و یا تعویض می شوند. طراحی کابین آسانسور استیل بسیار زیبا و لاکچری است.ظاهر آسانسور علاوه بر جنبه زیبایی شناختی در داشتن حس امنیت افراد موثر است. لازم به ذکر است که قیمت بازسازی آسانسور استیل نسبت به سایر موارد نیز بالاتر است.

استیل ساز ایران استیل کاری آسانسور را با بهترین و باکیفیت ترین ورق های استیل موجود در بازار انجام می دهد.

 

بازسازی آسانسور نیمه استیل

در نوسازی آسانسور می توان خلاقیت به خرج داد و برای صرفه جویی در هزینه بازسازی کابین آسانسور می توان از ترکیب چوب و استیل بهره برد. استفاده از ام دی اف در طراحی، ظاهر زیبا و جذابی ایجاد می کند.

ما در شرکت استیل ساز ایران با بهترین و مجرب ترین کادر در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت بازسازی و ترمیم سازه های استیل شما را در تهران و کرج و سایر شهرها انجام می دهیم.

استیل ساز ایران- بازسازی آسانسور

نوسازی وسایل استیل در منزل

شاید اصلی ترین مسئله ای که استفاده کنندگان سازه های استیل از آن شکایت دارند، لکه های به وجود آمده روی ورقه های استیل باشد.اما این لکه ها آنقدر هم که به نظر می رسند سرسخت و اذیت کننده نیستند.

ممکن است گاهی شما هم به عنوان مصرف کننده ورق استیل بعد از مدتی استفاده با مشکل کدر شدن این محصولات روبرو شده باشید. باید بگوییم مشکل حادی نبوده و تنها با چند راه حل ساده می توانید وسیله استیل خود را تمیز و براق کرده و مجدد از آن لذت ببرید.

نوسازی سازه استیل قاشق چنگال
روش های براق کردن استیل

برای تمیز و براق کردن ورق استیل شیوه های متفاوتی وجود دارد که می توانید با توجه به نوع محصول خود بهترین روش موجود در این مقاله را انتخاب کرده و استفاده کنید. ساده ترین ماده ای که در دسترس بوده و می توان با استفاده از آن ظروف را صیقل دهید آب گرم می باشد. با استفاده از آب گرم و دستمالی حوله ای می توانید ظروف استیل را صیقل داده و برق بیندازید. در رابطه با این موضوع دو نکته وجود دارد. اول اینکه ظروف نباید چرب باشد و نکته دوم اینکه بعد از شستشو ظرف را با دستمالی خشک کرده تا جای لکه آب بر روی ظرف نماند و ظرف برق بیفتد.

  • ژل گریندینگ
    ژل گریندینگ یا روغن سنباده برای براق شدن ورق های استیل همچنین کابین آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید ژل براق کننده را بر روی سطح قرار داده سپس پارچه ای را به صورت دورانی بر روی سطح کشیده و آن را تمیز کنید. بعد از تمیز شدن سطح با استفاده از پارچه ای دیگر سطح را به صورت کامل پاک کنید.
  • غوطه وری
    به روش غوطه وری نیز می توانید قطعات استیل خود را به صورت کامل در حوضچه مایع براق کننده غوطه ور کرده سپس بعد از براق شدن محصول استیل را از حوضچه خارج کنید.
براق کردن قاشق و چنگال استیل

در وهله اول با استفاده از پارچه ای حوله ای و مرطوب و حتی الامکان شوینده ای ملایم قاشق، چنگال، کارد و لوازم استیل خود را از هرگونه گرد و غبار ، اثر انگشت ، چربی و… پاک کنید. بهترین تمیزکننده ای که می توانید استفاده کنید چند قطره مایع ظرفشویی می باشد. دستمال مورد استفاده شما از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در حین کار نباید هیچ گونه خراش بر روی محصول ایجاد شود. اکنون نوبت به مرحله پولیش کردن استیل رسیده است. با استفاده از پارچه نانو آغشته شده به روغن زیتون، روغن بچه و یا مایع شیشه پاک کن استیل خود را جلا داده یا پولیش کنید. در مرحله آخر با استفاده از یک حوله خشک سطح را به طور کامل پاک کرده تا استیل برق بیفتد.این را می توان یک روش نوسازی سازه استیل نامید هر چند در ظاهر بسیار ساده است.

براق کردن سینک ظرفشویی

برای براق کردن سینک به هیچ عنوان از مایع سفید کننده و شوینده های شیمیایی مانند این محصولات استفاده نکنید چرا که تنها به استیل آسیب رسانده و براق نمی کند. اگر از این مواد استفاده نکنید تا مدت زیادی نیاز به نوسازی سازه استیل خود ندارید.برای براق شدن استیل کافی است 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین را بر روی سینک ظرفشوئی بپاشید سپس با استفاده از اسفنج مرطوب جوش شیرین را بر روی تمامی سطح پخش کرده، زمان بدهید تا جوش بر روی سطح بماند.
در این مرحله با استفاده از یک اسپری سرکه سفید را بر روی تمامی سطح اسپری کرده، خواهید دید که جوش شیرین و سرکه واکنش داده و کف می کند. اجازه دهید  سرکه و جوش شیرین بر روی سطح سینک بماند. بعد از گذشت 10 دقیقه سینک را به طور کامل شسته و با حوله ای تمیز خشک کنید. نکته بسیار بسیار مهم در براق ماندن سینک ظرفشویی استفاده نکردن از سینک به مدت 24 ساعت می باشد. در این مدت استیل زمان لازم برای ترمیم لایه محافظ خود را پیدا خواهد کرد.

نوسازی سازه استیل سینک ظرفشویی

بازسازی و ترمیم سازه های استیل در استیل ساز ایران

اما همیشه بازسازی استیل به همین راحتی نیست و نمی توان آن را در خانه انجام داد.زمانی که قسمتی از سازه استیل آسیب جدی دیده است. و یا غیر قابل استفاده بنظر می رسد،بهتر است کار را به افراد مجرب و حرفه ای سپرد.

استیل ساز ایران واقع در سعادت آباد با بهترین استیل کاران در تهران و کرج در خدمت شماست تا ترمیم سازه های استیل شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.شما می توانید با کلیک بر روی  این لینک با ما تماس بگیرید.

استیل ساز ایران - لوگو

نمونه کارهای ما را در اینجا ببینید