در مورد درب استیل بیشتر بدانید

در مورد درب استیل بیشتر بدانید

درب استیل چیست + قیمت خرید درب استیل

با پیشرفت تکنولوژی ماشین آلات تولیدی، انواع درب های فلزی توخالی و عایق از انواع متریال مختلف در بازار پیدا می شود. تولیدکنندگان توانستند بسیار سریعتر از قبل استیل و سایر انواع ورق های فلزی را به شکل دلخواه برش دهند و انواع درب های استیل را برای انواع ساختمان ها و مصارف مختلف بسازند.

روز به روز تهدیدات جدیدی علیه املاک و ساختمان ها، اشیاء داخل آنها و حتی خود درها وجود داشت. علاوه بر سارقان، بلایای طبیعی مانند سیل، آتش‌سوزی و حتی زلزله، ایجاب می‌کند که درها و چهارچوب آن‌ها ضدآب، نسوز و محکم ساخته شوند تا در هنگام زلزله شکسته و راه فرار مردم را مسدود نکنند. ابتدا، سازندگان تصمیم گرفتند از فلز خام برای محافظت در برابر تهدیدات استفاده کنند، اما محافظت بیشتر برابر با زیبایی کمتر بود.

استیل ساز ایران - در استیل

درب فلزی توخالی

همانطور که ممکن است در مورد آن فکر کرده باشید، اگر یک در فلزی در داخل پر و محکم باشد، برای استفاده بسیار سنگین خواهد بود. به این دلیل انواع توخالی درب های فلزی به وجود می آمد. اگر یک در با ورق استیل ضخیم پر شود، فشار ناپایدار زیادی به چارچوب و لولا وارد می کند. تنها مکان هایی که درهای پرشده به طور متعارف مورد استفاده قرار می گیرند، بانک ها یا انبارهایی هستند که سطح حفاظت باید فراتر از تصور باشد. درب استیل به صورت تک لنگه و دو لنگه با ابعاد متنوع قابل ساخت است و در پایان این مطلب به این نکته اشاره می کنیم که رنگ و طرح درب استیل بسیار متنوع است و این تنوع به دلیل رنگ ها و طرح های ورق های استیل است که می تواند برای هر نوع فضایی یا هر نوع نمایی پیشنهادی داشته باشد. رایج ترین رنگ های این درها شامل طلایی، نقره ای، خش دار و سه بعدی، مات و برنزی می باشد.

جنس درب استنس

یک درب فلزی ساخته شده از جنس مواد مناسب مانند فولاد گالوانیزه و فولاد کربنی (ضد زنگ) که حدود ده سال بیشتر از فایبرگلاس یا چوبی دوام می آورد، هر آنچه را که از نظر استحکام، محافظت و دوام نیاز دارید به شما می دهد. استیل ضد زنگ به عنوان ترکیبی از کربن و آهن حاوی مقدار مشخصی عنصر کروم است. مجموعه مذکور علاوه بر مقداری نیکل، درب را در برابر حرارت و ضد خوردگی مقاوم می کند. علاوه بر این، استیل ضد زنگ به عنوان دوستدار طبیعت و قابل بازیافت شناخته شده است.

انواع درب استیل

درب ضد سرقت

درب استیل ضد سرقت شبیه به دیگر درب های استیل بوده اما از شاسی و دیواره آهنی مقاوم و قفل های خیلی محکم و سخت در تولید آن ها استفاده می شود. این درب ها دارای امنیت بالایی در جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز و سارقین می باشند. درب های استیل ضد سرقت در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاوم بوده و برای مکان هایی که احتیاج به امنیت بالا دارند بسیار کارآمد می باشد. درب های ضد سرقت استیل گران قیمت ترین درب های استیل هستند. این درب ها برای ساختمان های مختلف، مغازه ها و … به کار می روند.

درب استیل مغازه

درب استیل لابی

درب لابی از جمله درب های لوکس مورد استفاده در ساختمان ها می باشد، حال استفاده از درب لابی استیل می توانند جذابیت ساختمان شما را چند برابر کند. شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی درب استیل لابی خود را به استیل ساز ایران سفارش دهید. درب هایی که فقط برای ساختمان شما طراحی می شوند و متناسب با نمای ساختمان شماست. لابی از جمله درهای ورودی است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ساختمان شما دارد. قطعا استفاده از این نوع درها باعث لوکس و لاکچری شدن ساختمان ها می شود.

درب استیل مغازه

درب ورودی مغازه و یا هر واحد تجاری از منظرهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.شاید در نگاه اول همه محو زیبایی و جلوه درهای مغازه ها شوند. اما علاوه بر ظاهر آن بحث استحکام و امنیت نیز در میان است.درب های استیل هر دوی این ویژگی را به خوبی دارند.

این محصول بسته به دهنه ورودی مغازه و محل کار شما به صورت تک لنگه بازشو یا دو لنگه باشو با نگهدارنده امنیتی از لوله و پروفیل استیل که در داخل فرم های اصلی درب کار گذاشته می شود ساخته شود. جنس شیشه های استفاده شده در ساخت درب استیل مغازه بسته به نیاز و سفارش مشتری می تواند از نوع سکریت ساده و شیشه ضد گلوله باشد. معمولا برای اصنافی که کالاهای گران قیمت مانند جواهرات و طلا در آنها عرضه می شود از درب استیل مغازه با شیشه نشکن ضد گلوله استفاده می شود. این محصول می تواند به صورت بازشو دستی یا اتوماتیک برقی ساخته شود.

درب استیل طلائی

همانطور که از نامش پیداست درب های استیل طلایی با ورق استیل طلائی تولید می شوند.این درب ها واقعا زیبا هستند و روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود.درب های زلایی ظاهر لوکسی به نمای ساختمان می بخشند.به همین دلیل استفاده از این نوع درها برای ساختمان های تجاری و یا ویلاها و … مورد استقبال عموم قرار گرفته است.قیمت درهای طلائی به طور معمول بیشتر از درهای استیل ساده می باشد.این دربها قابل سفارش در انواع و طرح های مختلفی است و استفاده از استیل و شیشه و یا چوب جذابیت خاصی به انواع درب های استیل می بخشد.

درب طلایی استیل

مزیت های درب استیل :

یک درب استیل با یک قاب فولادی ، و قفل های چند نقطه ای و داشتن سه لولا که به طور همزمان قفل می شوند ایمن و کاربردی است. درب استیل در طلا فروشی ها و صرافی ها با قفل های الکترونیکی در سه ظاهر کلاسیک ، برنز ، نیکل براق یا برنجی صیقلی ارائه می شوند. و از آنجا که این درب ها سفارشی هستند ، می توانید شیشه های مورب یا مات به آنها اضافه کنید . این درب ها در قابهای فولادی را واقعا نمی توان به زور و یا لگد زدن باز کرد.

  • درب استیل هرگز زنگ نمی زند و رنگ آن تغییر نمی کند.
  • سطح آن صاف و براق است و جلوی زیبایی به ساختمان می دهد.
  • نظافت و نگهداری این نوع درها راحت است.
  • نصب درب استیل سریع و با کمترین آسیب به دیوار ها انجام می شود.
  • درب استیل عایق مناسب در برابر آلودگی صوتی و سرما ، گرما است.
  • ایمنی و استحکام  بسیار بالایی دارد